Przejdź do treści

Paski postępu

Postęp robót – 75,00 %
Postęp projektowania – 100,00 %
Zaawansowanie finansowe – 60,89 %

Opis prac

Drogi:

  • W km 122+080 – 122+600
    Na stronie prawej wykonano podbudowę zasadniczą KŁSM, następnie wykonano krawężniki metodą monolityczną. Wykonano warstwy konstrukcyjne oraz roboty brukarskie na ciągu pieszo-rowerowym. Następnie wykonano warstwy bitumiczne i w dniu 19.03.2025 przełożono ruch na nową nawierzchnie bitumiczną. Na stronie lewej wykonano frezowanie nawierzchni bitumicznej, odhumusowanie, rozbiórkę chodnika oraz kanalizacji deszczowej. Wykonano wymianę gruntu. Prowadzono prace przy budowie przepustuP1, kanalizacji deszczowej oraz przebudowie kolizji elektroenergetycznej. Rozpoczęto montaż muru oporowego M06.
  • W km 124+400 – 125+650
    Wykonywano prace porządkowe oraz wykończeniowe przy drogach dodatkowych JD1, JD4 oraz JD5. Zakończono prace na dodatkowym odcinku kanalizacji deszczowej w km 124+400 – 124+600 L, oraz prowadzono prace przy ścieżkach rowerowych SR02 oraz SR03.
  • W km 125+650 – 126+300
    Wykonano warstwę wiążącą AC16W oraz warstwę ścieralną AC11S na ścieżce rowerowej SR04 oraz prowadzono budowę kanału technologicznego. Wykonano oznakowanie poziome tymczasowe i w dniu 17.03.2025 puszczono ruch całą szerokością jezdni.
  • W km 126+300 – 126+900
    W dniu 17.03.2025 wprowadzono tymczasową organizację ruch zamykając prawą stronę jezdni. Wykonano frezowanie nawierzchni bitumicznej, odhumusowanie rowów, rozbiórkę warstw konstrukcyjnych oraz rozpoczęto wymianę gruntu.
  • W km 128+750 – 129+300
    Po zakończeniu budowy kanalizacji deszczowej przystąpiono do wykonywania warstw konstrukcyjnych. Wykonano wzmocnienie podłoża poprzez stabilizację cementem C0,4/0,5, warstwę ulepszonego podłoża z mieszanki frezu i kruszywa, podbudowę pomocniczą C5/6 oraz podbudowę zasadniczą KŁSM. Następnie wykonano krawężniki metodą monolityczną oraz rozpoczęto budowę murów oporowych. Prowadzono prace konstrukcyjne oraz brukarskie na CPR04.
  • W km 129+300 – 129+900
    Prowadzono prace brukarskie na zjazdach ciągu pieszo-rowerowego.
  • W km 131+700 – 132+248
    Wykonano warstwę ścieralną AC11S na ciągu pieszo-rowerowym SR06

Branże:

  • Wykonywane były prace przy wykonywaniu kanalizacji teletechnicznej – budowa kanału technologicznego, oraz przebudowie kolizji teletechnicznych.
  • Trwa budowa kanalizacji deszczowej.
  • Wykonywano prace związane z przebudową kolizji elektroenergetycznych, oraz zasilanie pod oświetlenie

Na wniosek Zamawiającego przerwano prace przy przebudowie wodociągów i kanalizacji sanitarnej.

Uproszczony postęp prac na odcinku 121+500 – 132+300 km

0km 0.5km 1km 1.5km 2km 2.5km 3km 3.5km 4km 4.5km 5km 5.5km 6km 6.5km 7km 7.5km 8km 8.5km 9km 9.5km 10km 10.5km

Legenda

  • W trakcie przebudowy
  • Prace nierozpoczęte
  • Prace zakończone

Postępy MOP